Využijte jedinečné nabídky a přijďte na školení z oblasti e-commerce jen za 150 Kč / 2 hodiny
- Chcete-li začít působit v e-commerce, je potřeba mít znalosti v celé jeho šíři.
- Díky deseti školením ADEM získáte základní přehled o tom, co vše e-commerce obsahuje.
- Můžete si zvolit téma, které je Vám blízké. Roční cyklus školení pokrývá všechna stěžejní témata.
- Cena za toto dvouhodinové školení je opravdu symbolická: jen 150 Kč.
- Školení je vhodné především pro začátečníky, ale přínosné je i pro mírně pokročilé.
- Díky školení získáte vhled do tématu e-commerce.
Na co se můžete těšit
Každý měsíc
Každý měsíc (březen – prosinec 2018) máte možnost zažít profesionální školení na téma ze světa digitální ekonomiky a e-commerce.
Praktické ukázky
Ukážeme vám prakticky fungování platforem pro tvorbu e-shopu, pro CRM, emailing apod., které využívají špičkové společnosti.
3.xx.2018
Registrace na školení budou otevřena vždy k třetímu dni v měsíci. Pro prvních 20 registrovaných je cena pouze 150 kč.
2 hodiny
Školení trvá vždy 2 hodiny + následná diskuze.
2 termíny / měsíc
Každý měsíc budou vypsány dva termíny školení na stejné téma pro případ, že by se vám první termín nehodil.
Experti
Lektoři ADEM jsou experti z praxe.
Hosté
Můžete se těšit i na zajímavé hosty z firem Alza, O2, Seznam, Google, FG Forrest aj.
Témata školení
Základy digitálního (online) marketingu pro e-commerce.
Jarní školení (březen)
Jak tvořit vlastní obsah pro váš business na internetu.
Aprílové školení (duben)
Základy webové analytiky pro e-commerce
Májové školení (květen)
UX – jak motivovat zákazníky ke koupi
Červnové školení (červen)
Roční cyklus školení
Jak vytvořit úspěšný e-commerce projekt se zaměřením na eshop
Letní školení (červenec)
Jak řídit vztahy se zákazníky – jak díky CRM lépe prodávat?
Prázdninové školení (srpen)
SEO jako nedílná součást marketingové strategie na internetu.
Svatováclavské školení (září)
Využití sociálních sítí pro e-commerce.
Podzimní školení (říjen)
Úvod do efektivní spolupráce s digitální agenturou
Halloweenské školení (listopad)
Překvapení 🙂
Vánoční školení (prosinec)
UX – jak motivovat zákazníky ke koupi
Říjnové školení
Co si na školení projdeme?
- Naučíte se, jak zjednodušit nákup zboží (nebo jiné kritérium úspěchu) a zvýšit prodeje.
- Ukážeme si, jak používat wireframy (skicy) a mapy uživatelského chování k navržení a testování vašich stránek.
- Naučíte se, jak komunikovat s uživateli a potenciálními klienty, abyste pochopili jejich vnitřní motivace.
Kdo vás bude školit
Nik Page
-
Nik Page se věnuje kvalitě softwaru a designu již 25 let. Svou kariéru začínal v San Franciscu, ale už 15 let působí v Praze. Přibližně půlku své kariéry pracoval pro banky jako například Wells Fargo, Morgan Stanley, ČSOB, Airbank a Česká Spořitelna.
-
V Monsteru a České Spořitelně vedl UX týmy, které se věnovaly vývoji prototypových a výzkumných metodik, a také celkové strategii, ROI a úspěšným metrikám.
-
Nik je momentálně v České republice jediným Google Development expertem v UX a Googlem trénovaným Design Spirit masterem. Působí jako mentor v Google Launchpad, hostující profesor Karlovy univerzity a pravidelně vystupuje na konferencích v ČR je jako WebExpo, Czech VR fest a Prague Design Thinking Summit. Vystupuje také na Google Developer Days ve Voronezh v Rusku a v Budapešti v Maďarsku.
Délka kurzu
2 hodiny:
pracovní den: 17:00 – cca 19:00 hodin, sobota: 9:00 – 11:00 hodin
Termíny kurzu
termín naplněn
min. kapacita 10 osob
Místo konání
Akademie digitální ekonomiky, s.r.o.
Atrium House, V Olšinách
Praha 10 – Strašnice
Cena kurzu
150 Kč – Tato cena je platná pro prvních 20 z vás. Bežná cena je 500 Kč.
Tato cena za školení je pro daného účastníka omezena pro DVĚ školení v rámci ročního cyklu školení.
Následně je možná účast za poplatek ve výši 500 Kč.