Využijte jedinečné nabídky a přijďte na školení z oblasti e-commerce zdarma

  • Chcete-li začít působit v e-commerce, je potřeba mít znalosti v celé jeho šíři.
  • Díky deseti školením ADEM získáte základní přehled o tom, co vše e-commerce obsahuje.
  • Můžete si zvolit téma, které je Vám blízké. Roční cyklus školení pokrývá všechna stěžejní témata.
  • Vždy pro prvních 15 registrovaných ZDARMA.
  • Možnost zdarma je pro dvě školení/účastník (při rychlé registraci).

Na co se můžete těšit

Každý měsíc

Každý měsíc (březen – prosinec 2017) máte možnost zažít profesionální školení na téma ze světa digitální ekonomiky a e-commerce.

Praktické ukázky

Ukážeme vám prakticky fungování platforem pro tvorbu e-shopu, pro CRM, emailing apod., které využívají špičkové společnosti.

3.xx.2017

Registrace na školení budou otevřena vždy k třetímu dni v měsíci. Pro prvních 15 registrovaných zdarma.

2,5 hodiny

Školení trvá vždy 2,5 hodiny + následná diskuze.

2 termíny / měsíc

Každý měsíc budou vypsány dva termíny školení na stejné téma pro případ, že by se vám první termín nehodil.

Experti

Lektoři ADEM jsou experti z praxe.

Hosté

Můžete se těšit i na zajímavé hosty z firem Alza, O2, Seznam, Google, FG Forrest aj.

Témata školení

Základy digitálního (online) marketingu pro e-commerce.

Jarní školení (březen)

Základy webové analytiky pro e-commerce

Aprílové školení (duben)

Jak tvořit vlastní obsah (včetně tvorby videí) pro váš business na internetu.

Májové školení (květen)

Využití sociálních sítí pro e-commerce.

Červnové školení (červen)
Roční cyklus školení

Jak vytvořit úspěšný e-commerce projekt se zaměřením na eshop

Letní školení (červenec)

Jak řídit vztahy se zákazníky – jak díky CRM lépe prodávat?

Prázdninové školení (srpen)

SEO jako nedílná součást marketingové strategie na internetu.

Svatováclavské školení (září)

UX – jak motivovat zákazníky ke koupi

Podzimní školení (říjen)

Úvod do efektivní spolupráce s digitální agenturou

Halloweenské školení (listopad)

Překvapení 🙂

Vánoční školení (prosinec)

Úvod do efektivní spolupráce s digitální agenturou  

Listopadové školení

Co si na školení projdeme?

  • Podíváme se na typy agentur a podle jakých parametrů si je vybírat.
  • Řekneme si, jak správně zadat brief agentuře, aby byly naplněny cíle kampaně.
  • Probereme hlavní KPI kampaní a jejich kontrolu.
  • Povíme si něco o cenotvorbě agentur, a jak vést jednání o cenách.
  • Získáte také pár právních rad, co musí obsahovat smlouvy a co po skončení kampaní zůstává vašim majetkem.

Kdo vás bude školit

Vlaďka Horáková

V současnosti pracuji na pozici Marketing Director v mezinárodní společnosti TrustWorthy Investment SE. Ve světě marketingu se pohybuji již 20 let. Starala jsem se o rozvoj brandu společností T-mobile, Frisco, Whiscas, Pedigree a značky z portfolia Unilever a mnoho dalších.

Ve světě online se pohybuji 6 let a věnuji se jak tvorbě strategií pro online, tak obsahovému marketingu a affiliate marketingu. Marketing vnímám jako komplexní obor pro podporu prodeje a tvorby značky.

Mojí největší vášní je cestování, focení a psaní. Ráda jezdím na koni a tančím salsu.

Sledujte naše stránky a události na FB a buďte mezi prvními registrovanými: 

Délka kurzu

2 hodiny: 16:30 – cca 18:30 hodin

Termíny kurzu

prosinec 2018

Místo konání

Akademie digitální ekonomiky, s.r.o.
Ohradní 61, Praha 4
3. patro

Cena kurzu

Zdarma (pro prvních 15 z vás)

Bezplatná účast na školení je pro daného účastníka omezena na DVĚ školení v rámci ročního cyklu školení.
Následně je možná účast za poplatek ve výši 900 Kč.

Již se nelze přihlašovat
Obchodní podmínky >>>