Poslední den účastníci prezentovali před odbornou porotou své projekty a opravdu velká gratulace všem a klobouk dolů.
Čtrnáct účastníků absolvovalo 70 nabitých hodin, kdy s 12 odborníky z oboru si vyzkoušeli vytvořit web na řešení Fastcentrik, dále pak se seznámili s platformou Edee z FG Forrest a s platformou od světové společnosti Kentico. Následně si vytvářeli obsah a i na došlo i na tvorbu videa. Část online marketingu byla stěžejní, kdy se účastníci naučili tvořit kampaně v Skliku i Google AdWords a samozřejmě umět číst i z Google Analytics. V druhé části celého studijního programu byly podstatné oblasti e-commerce: CRM a péče o zákazníka, affilate marketing, email marketing. Účastníci si vytvořili e-comemerce projekt, poznali mnoho skvělých lidí a důležité je, že si vše sami vyzkoušeli. ADEM děkuje vše, kdo se na E-commerce specialistovi podílel a těšíme se zase na podzim 🙂