Dodržováním základních principů a metod UX designu můžete výrazně zvýšit svůj úspěch on-line
Proč byste měli přijít na toto školení
- Ukážeme si, jak zvýšit vaše online prodeje
- Zažijete 15 nabitých hodin v rámci dvou dnů s mnohaletým zkušeným odborníkem UX
- Získáte spoustu příkladů z praxe, na co si dát pozor, co funguje/nefunguje
- Individuální přístup – max. 15 lidí ve skupině
Co se naučíte
- Naučíte se, jak zjednodušit nákup zboží (nebo jiné kritérium úspěchu) a zvýšit prodeje.
- Ukážeme si, jak používat wireframy (skicy) a mapy uživatelského chování k navržení a testování vašich stránek.
- Naučíte se, jak komunikovat s uživateli a potenciálními klienty, abyste pochopili jejich vnitřní motivace.
- Vysvětlíme si, proč mají eshopy problém v podobě velkých návštěv uživatelů bez konverze (nákupu)
- Díky workshopu se dozvíte, jak získávat lepší hodnocení a reference od uživatelů
- Řekneme si, jak má vaše stránka vypadat, aby odpovídala potřebám vašich uživatelů
Kdo vás bude školit
Nik Page

Nik Page se věnuje kvalitě softwaru a designu již 25 let. Svou kariéru začínal v San Franciscu, ale už 15 let působí v Praze. Přibližně půlku své kariéry pracoval pro banky jako například Wells Fargo, Morgan Stanley, ČSOB, Airbank a Česká Spořitelna.
V Monsteru a České Spořitelně vedl UX týmy, které se věnovaly vývoji prototypových a výzkumných metodik, a také celkové strategii, ROI a úspěšným metrikám.
Nik je momentálně v České republice jediným Google Development expertem v UX a Googlem trénovaným Design Spirit masterem. Působí jako mentor v Google Launchpad, hostující profesor Karlovy univerzity a pravidelně vystupuje na konferencích v ČR je jako WebExpo, Czech VR fest a Prague Design Thinking Summit. Vystupuje také na Google Developer Days ve Voronezh v Rusku a v Budapešti v Maďarsku.
Pro koho je školení určeno
Pokud alespoň jednou odpovíte ANO, kurz je právě pro Vás!
- Jste majitel webu/eshopu a chcete zvýšit své obchodní cíle (prodeje)?
- Jste designer e-shopů a chcete se naučit nejnovější trendy v UX?
- Tvoříte aplikace a chcete zvýšit jejich úspěch?
- Dohlížíte na výkon agentury/freelancera a potřebujete rozumět oblasti UX desingu?
- Máte startup a chcete, aby zákazníci “rozuměli” Vašemu webu?
- Chcete umět pracovat s emocemi zákazníků, a díky tomu dělat lepší návrhy webů, aplikací nebo produktů.